بهترین بروکرهای فارکس با حساب‌های اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

در دنیای پرتلاطم معاملات فارکس، یافتن بستری که هم از نظر مالی کارآمد و هم با اصول اعتقادی شما سازگار باشد، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. خوشبختانه، با افزایش آگاهی نسبت به نیازهای معامله‌گران مسلمان، بسیاری از بروکرهای معتبر اکنون حساب‌های اسلامی ارائه می‌دهند. در این مقاله، ما فهرستی از بهترین بروکرهای فارکس دارای حساب‌های اسلامی را به شما معرفی کرده‌ایم و به بررسی دقیق ویژگی‌ها، مزایا و نکات مهم در انتخاب بروکرهای بدون سواپ خواهیم پرداخت.

ایکس چیف

حساب: کلاسیک

حداقل واریز: 10 دلار

حداقل اسپرد: 0.6 پیپ

کمیسیون: ندارد

بررسی و معرفی بروکر ارانته

حساب: استاندارد

حداقل واریز: 50 دلار

حداقل اسپرد: 0.8 پیپ

کمیسیون: ندارد

بروکر اوربکس

حساب: توربو

حداقل واریز: 50 دلار

حداقل اسپرد: 0.1 پیپ

کمیسیون: 25 دلار (هر سمت معامله)

amarkets

حساب: Fixed

حداقل واریز: 100 دلار

حداقل اسپرد: 3 پیپ

کمیسیون: ندارد

بروکر آلپاری

حساب: ECN

حداقل واریز: 300 دلار

حداقل اسپرد: 1.2 پیپ

کمیسیون: ندارد

لایت فایننس

حساب: ECN

حداقل واریز: 300 دلار

حداقل اسپرد: 1.2 پیپ

کمیسیون: ندارد

حساب معاملاتی فارکس اسلامی چیست؟

بر اساس احکام اسلامی، که اغلب به آن احکام شریعت گفته می‌شود، مسلمانان از کسب سود از طریق وام‌دهی منع شده‌اند. این احکام همچنین شامل سود حاصل از هرگونه فعالیت بانکی می‌شود. بسیاری از بروکرها به این معامله‌گران امکان معامله‌گری در فارکس مطابق با احکام شرعی را با افتتاح حساب اسلامی می‌دهند که در آن معاملات فارکس بدون بهره امکان‌پذیر است. به این نوع حساب، «حساب فارکس بدون ربا» نیز گفته می‌شود.

امروزه، بسیاری از بروکرها در سراسر جهان مشتاق ارائه حساب‌های اسلامی برای کسانی هستند که می‌خواهند با احکام شریعت مطابقت داشته باشند. یک حساب فارکس اسلامی، حساب معاملاتی فارکسی است که از احکام اسلامی، معروف به شریعت، پیروی می‌کند. کسانی که از این احکام پیروی می‌کنند، توسط قرآن، کتاب مقدس اسلام، هدایت می‌شوند و باید از استانداردها و اعمال خاصی برای حفظ قانونمندی پیروی کنند.

مالی اسلامی از مجموعه‌ای از اصول مذهبی معروف به احکام شریعت پیروی می‌کند. شریعت فعالیت‌هایی مانند دریافت یا پرداخت بهره (ربا)، قمار (میسر) و انجام معاملات مالی مانند فروش استقراضی که شامل عدم قطعیت بیش از حد (غرر) است را ممنوع می‌کند. ربا، میسر و غرر همگی طبق احکام اسلامی «حرام» یا غیرقابل قبول هستند.

معامله‌گرانی که مشتقاتی مانند قراردادهای مابه‌التفاوت (CFDs) را معامله می‌کنند معمولاً بر موقعیت‌های اهرمی که شب را باز می‌مانند، سود دریافت یا بهره پرداخت می‌کنند. بروکرهای فارکس هنگام حفظ موقعیت‌های مشتری پس از فرآیند انتقال روزانه، هزینه‌های سواپ (تمدید موقعیت) را پرداخت یا دریافت می‌کنند. این عمل می‌تواند برای مشتریان مسلمان مشکل‌ساز باشد زیرا سواپ‌ها طبق احکام شریعت نوعی رباخواری یا بهره محسوب می‌شوند.

برای رفع این مشکل، بسیاری از بروکرها با ارائه حساب‌های اسلامی که هیچ هزینه سواپی برای موقعیت‌های شبانه ندارند، به مشتریان مسلمان خدمات‌رسانی می‌کنند. بروکرها برای جبران عدم وجود نرخ‌های بهره، هزینه‌های اداری و کمیسیون‌های ثابت به ازای هر موقعیت نگهداری شده در شب را دریافت می‌کنند. بدین ترتیب، حساب‌های مطابق با شریعت به مشتریان مسلمان امکان می‌دهند بدون به خطر انداختن باورهای مذهبی خود، در فعالیت‌های معاملاتی شرکت کنند.

چه چیزی یک حساب فارکس اسلامی را حلال می‌کند؟ بروکرهای فارکس که مایل به جذب مشتریان اسلامی هستند، باید چند اصل اساسی را حداقل در بخشی از خدمات خود اعمال کنند تا بدین ترتیب حساب اسلامی را ایجاد کنند. این مفاهیم کمی با آنچه دنیای غرب ممکن است به عنوان بانکداری یا معاملات سنتی درک کند، متفاوت است.

هنگام انتخاب یک بروکر فارکس اسلامی، معامله‌گران باید عواملی مانند اعتبار بروکر، وضعیت رگولاتوری، طیف خدمات، شرایط خاص حساب اسلامی و کیفیت پلتفرم معاملاتی و پشتیبانی را در نظر بگیرند. مهم است که معامله‌گران اطمینان حاصل کنند که شیوه‌های بروکر منتخب آنها با درک آنها از اصول اسلامی مطابقت دارد.

هزینه‌های مرتبط با حساب‌های اسلامی

حساب‌های اسلامی معامله بدون بهره را تسهیل می‌کنند، اما هزینه‌های جایگزینی برای جبران عدم وجود سواپ در نظر گرفته شده است. در حساب‌های اسلامی، هزینه‌های اداری ثابتی برای موقعیت‌هایی که پس از زمان بسته شدن روزانه بازار نگهداری می‌شوند، اعمال می‌شود. در برخی موارد، بروکرها ممکن است اسپرد خود را کمی افزایش دهند تا با الزامات مالی اسلامی سازگار شوند. در معاملات فارکس، میزان هزینه‌های اداری به حجم معامله و رده جفت ارز (اصلی، فرعی و غیره) بستگی دارد.

معمولاً یک دوره تنفس چند روزه کاری وجود دارد قبل از اینکه موقعیت‌های شبانه شما مشمول هزینه‌های اداری شوند. بسیاری از بروکرها هزینه‌های اداری خود را در روزهای خاصی تنظیم می‌کنند تا هزینه‌های نگهداری افزایش یافته در طول آخر هفته را جبران کنند. هزینه‌های نگهداری برای موقعیت‌های شبانه فارکس در روزهای چهارشنبه سه برابر می‌شود، در حالی که برای شاخص‌ها در روزهای جمعه سه برابر می‌شود. به عبارت دیگر، چهارشنبه و جمعه هر کدام به عنوان سه روز محسوب می‌شوند و هزینه‌های اداری سه برابری را به همراه دارند.

معامله‌گران از طریق اسپردها، که نشان‌دهنده تفاوت بین قیمت‌های خرید و فروش هستند، هزینه‌های اضافی را متحمل می‌شوند. در برخی موارد، کمیسیون‌ها نیز به ازای هر لات و هر سمت معامله اعمال می‌شوند. مشتریان مسلمان ممکن است در صورت غیرفعال ماندن حساب‌های اسلامی خود به مدت یک تا دوازده ماه، بسته به بروکر، مشمول هزینه‌های ماهانه عدم فعالیت شوند. معامله‌گران اسلامی معمولاً از واریزهای بدون کارمزد بهره‌مند می‌شوند، اما برداشت‌های زیر یک آستانه خاص ممکن است در برخی بروکرها مشمول هزینه‌های پردازش اضافی شوند. هزینه‌های تبدیل ارز نیز هر زمان که معامله‌گران با ارزهایی غیر از ارز پایه حساب خود معامله می‌کنند، اعمال می‌شود.

محدودیت‌های بازار در حساب‌های اسلامی

اگرچه حساب‌های اسلامی تقریباً همان شرایط معاملاتی حساب‌های استاندارد را ارائه می‌دهند، مشتریان مسلمان معمولاً به گزینه‌های محدودتری از بازارهای قابل معامله دسترسی دارند. بروکرهای منطبق با شریعت، به‌طور عمدی برخی ابزارهای معاملاتی “حرام” را از حساب‌های اسلامی حذف می‌کنند تا با اصول مالی اسلامی سازگاری داشته باشند.

اوراق قرضه، قراردادهای آتی و پیش‌خرید

مشتریان معمولاً نمی‌توانند هنگام معامله از طریق حساب‌های بدون سواپ، وارد قراردادهای پیش‌خرید و آتی شوند. این محصولات ماهیتی بسیار سوداگرانه دارند، با ریسک بالایی همراه هستند و مالکیتی بر دارایی‌های پایه در آنها وجود ندارد. بسیاری از علمای اسلامی استدلال می‌کنند که این ویژگی‌ها با اصول مالی شریعت در تضاد است. همین موضوع در مورد اوراق بهادار بدهی مانند اوراق قرضه متعارف نیز صدق می‌کند، زیرا این اوراق شامل کسب سود از بهره هستند و در نتیجه، عمدتاً برای مشتریان مسلمان قابل دسترس نیستند.

جفت ارزهای غیر اصلی (اگزوتیک)

برخی بروکرها همچنین محدودیت‌هایی را در معامله برخی جفت ارزهای غیر اصلی از طریق حساب‌های اسلامی اعمال می‌کنند. ارزهای غیر اصلی اقتصادهای در حال توسعه معمولاً با نرخ‌های بهره بالاتر بانک مرکزی همراه هستند. ارائه چنین جفت ارزهایی به معامله‌گران دارای حساب‌های بدون سواپ، برای بروکرها سودآور نخواهد بود.

شرط‌بندی بر اساس اختلاف قیمت

شرط‌بندی بر اساس اختلاف قیمت، فعالیت دیگری است که طبق احکام شریعت مجاز نیست، زیرا شامل سوداگری کوتاه‌مدت بر روی تغییرات قیمت آینده بدون مالکیت دارایی‌های پایه است. این عمل به میزان زیادی شبیه به قمار (میسر) است و دربردارنده ریسک بیش از حد (غرر) می‌باشد، زیرا یک طرف عملاً پول خود را بر روی نتیجه‌ای نامشخص به خطر می‌اندازد، در حالی که امیدوار است به هزینه طرف دیگر سود کسب کند.

معاملات کامودیتی‌ها با حساب‌های اسلامی

شرکت در معاملات کامودیتی‌ها (کالاها) فعالیتی مجاز (حلال) است، مشروط بر اینکه شرایط خاصی رعایت شود. به عنوان مثال، معاملات شامل کالاهای فیزیکی مانند نقره یا طلا باید برای مطابقت با اصول شریعت، با فلزات گرانبهای واقعی پشتیبانی شوند. معاملات باید به صورت نقدی با انتقال فوری وجوه از خریدار به فروشنده یا برعکس انجام شود.

برای توضیح بیشتر، معامله‌گران مسلمان به بروکرهای خود اختیار می‌دهند مقدار مشخصی از فلزات گرانبها را خریداری کنند و مبلغ مربوطه را از موجودی حساب آنها کسر کنند. همانند معاملات ارز، بروکرهای منطبق با شریعت نمی‌توانند هزینه‌های تمدید موقعیت را برای معاملات شبانه کالا دریافت کنند. فروش کالاها به صورت تأخیری (با تحویل در آینده) با قیمت‌های تأخیری (با پرداخت در آینده) در معاملات اسلامی مجاز نیست.

شرایط و فرآیند درخواست برای افتتاح حساب‌های اسلامی

برخی بروکرها دسترسی به حساب‌های بدون سواپ را به مشتریانی از کشورهای با جمعیت عمدتاً مسلمان محدود می‌کنند، اما این همیشه صادق نیست. توصیه می‌کنیم با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید تا درباره محدودیت‌های کشوری بروکر منتخب خود برای حساب‌های اسلامی سؤال کنید.

شما باید با پر کردن اطلاعات شخصی و محل سکونت خود در فرم، یک حساب معاملاتی واقعی ثبت می‌کنید. مرحله بعدی در فرآیند درخواست شامل تأیید هویت شما با ارائه مدارک مربوطه مانند عکس مدرک معتبر دولتی، قبض خدماتی، صورتحساب بانکی و کارت اعتباری/نقدی (پشت و رو) است.

پس از تأیید اینکه شما همان فردی هستید که ادعا می‌کنید، باید به موجودی حساب خود اضافه کنید. در اکثر موارد، تنها مشتریان با حساب‌های تأیید شده و دارای موجودی، واجد شرایط ارائه درخواست هستند. متقاضیان همچنین باید مدرک اعتقادات مذهبی خود را ارائه دهند، اگر اسناد هویتی آنها صراحتاً تعلق مذهبی‌شان را بیان نکرده باشد.

اکثر بروکرهای منطبق با شریعت، نامه‌های رسمی از رهبران مسجد (امامان) یا سایر نمایندگان مذهبی را به عنوان مدرک اعتقادات مذهبی درخواست می‌کنند. در غیر این صورت، همه برای بهره‌مندی از مزایای معاملات بدون بهره، برای حساب‌های اسلامی درخواست می‌دادند. مشتریان مسلمان باید چند روز کاری را برای ارزیابی درخواست‌هایشان توسط بخش مربوطه بروکر در نظر بگیرند.

انتخاب یک حساب فارکس اسلامی

اگر می‌خواهید یکی از بهترین حساب‌های فارکس اسلامی را انتخاب کنید، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ما در زیر برخی از موارد ضروری که باید در نظر گرفت را ذکر کرده‌ایم.

رگوله

رگوله بودن بروکر برای همه معامله‌گران هنگام انتخاب بروکرهای فارکس اسلامی مهم است. مقررات، بروکرها را در مورد نحوه اداره حساب‌ها راهنمایی، محدود و هدایت می‌کنند.

نهادهای رگولاتوری مربوطه از معامله‌گران در برابر تقلب یا هر گونه سوء رفتار غیرقانونی دیگر محافظت می‌کنند. معمول است که برترین بروکرهای فارکس اسلامی با بیش از یک نهاد رگولاتوری مطابقت داشته باشند. بانک‌های اسلامی ضمانتی صادر می‌کنند تا مسئولیت وضعیت مالی و اعتقادات مذهبی مشتری را تأیید کنند. همچنین، گواهینامه‌هایی برای حساب‌های فارکس اسلامی حلال وجود دارد.

دوره بدون سواپ

برخی بروکرها تنها به شما اجازه می‌دهند مدت زمان محدودی بدون سواپ معامله کنید. این به عنوان دوره‌های بدون سواپ یا معاف از سواپ شناخته می‌شود. تنها بروکرهای فارکس اسلامی برتر اجازه معاملات نامحدود بدون سواپ را می‌دهند.

شرایط و ضوابط

همیشه مهم است که شرایط و ضوابط منتشر شده توسط هر بروکر فارکس اسلامی را بخوانید زیرا آنجاست که جزئیات ریز نوشته شده است. به عنوان مثال، بروکر ممکن است نرخ بهره‌ای دریافت نکند، اما احتمالاً به جای آن کمیسیونی وجود خواهد داشت، بنابراین مهم است که از تمام چنین شرایطی مطمئن شوید زیرا این‌ها احتمالاً بر هزینه معاملات شما هنگام افتتاح یک حساب معاملاتی اسلامی تأثیر خواهند گذاشت.

با یک حساب اسلامی چه چیزی می‌توانم معامله کنم؟

حساب‌های اسلامی می‌توانند هر بازاری را برای معامله ارائه دهند اگر خود دارایی مطابق با احکام شریعت باشد، تا زمانی که اصول اساسی علیه ربا و غیره رعایت شوند. با این حال، برخی دارایی‌ها قابل معامله نیستند. به عنوان مثال، یک حساب اسلامی نمی‌تواند معامله سهام شرکتی را که نوشیدنی‌های الکلی تولید می‌کند ارائه دهد؛ زیرا چنین نوشیدنی‌هایی در شریعت ممنوع هستند و هیچ مسلمانی نباید از آنها سود ببرد.

مزایا و معایب حساب‌های اسلامی

یکی از بهترین مزایای حساب‌های اسلامی این است که کسانی که معتقد به شریعت هستند می‌توانند بدون مخالفت با اعتقادات خود معامله کنند. همچنین، بدون هیچ هزینه سواپ، معامله‌گران می‌توانند مدت طولانی بدون نیاز به پرداخت بهره معامله کنند. مزیت دیگر قرارداد مضاربه است که در آن هر دو طرف در سود و زیان شریک خواهند بود.

معامله‌گران مسلمان می‌توانند موقعیت‌های بلندمدت را بدون پرداخت بهره روزانه نگه دارند، که احتمالاً هزینه‌های کلی معاملات آنها را کاهش می‌دهد. به جای آن، هزینه‌های اداری وجود دارد. این هزینه‌ها اغلب کمتر از کسر سواپ‌های منفی از موجودی شما هستند.

یک نقطه ضعف بالقوه یک حساب اسلامی این است که ممکن است گاهی اوقات مجبور شوید به جای هزینه‌های سواپ شبانه، کمیسیون زیادی پرداخت کنید.

اسپردهای زیاد یکی از معایب بالقوه مرتبط با معامله از طریق حساب‌های اسلامی است. بروکرها اغلب اسپردهای بزرگتری را در قیمت‌های خرید و فروش خود ایجاد می‌کنند تا عدم وجود هزینه‌های سواپ را جبران کنند، که بخش قابل توجهی از درآمد آنها را تشکیل می‌دهد.

برخی از بروکرها علاوه بر اسپردهای خود، کمیسیون‌های ثابتی را برای هر معامله دریافت می‌کنند که هزینه‌های معاملاتی را برای مشتریان خود بیشتر افزایش می‌دهد. توصیه می‌کنیم که از قبل این بررسی‌ها را انجام دهید تا بعداً با غافلگیری‌های ناخوشایند روبرو نشوید.

در حالی که بروکرها به جای سواپ‌های منفی هزینه‌های اداری دریافت می‌کنند، حساب‌های اسلامی جایگزینی برای سواپ‌های مثبت ارائه نمی‌دهند. مشتریان مسلمان نمی‌توانند از موقعیت‌های شبانه خود بهره کسب کنند، که آنها را در وضعیت کمی نامساعد قرار می‌دهد علیرغم اینکه با اعتقادات مذهبی آنها همخوانی دارد. برای جمع‌بندی، حساب‌های اسلامی معمولاً طیف محدودتری از ابزارهای مالی را ارائه می‌دهند که منجر به فرصت‌های معاملاتی کمتر برای مشتریان مسلمان می‌شود.

سوالات متداول

  • بروکر ایکس چیف
  • بروکر ارانته
  • بروکر اوربکس
  • بروکر آمارکتس
  • بروکر آلپاری
  • بروکر لایت فایننس

 بروکر اسلامی شرایط معاملاتی منطبق با احکام شریعت را ارائه می‌دهد. قابل توجه‌ترین تفاوت با حساب‌های استاندارد، عدم وجود نرخ‌های سواپ شبانه است. بسیاری از بروکرها ادعا می‌کنند که حساب‌های اسلامی ارائه می‌دهند. اکثر آنها فقدان هزینه‌های تأمین مالی برای موقعیت‌های اهرمی شبانه را با سایر هزینه‌های معاملاتی جایگزین می‌کنند، که باعث می‌شود معامله گران‌تر شود.

 حساب معاملاتی اسلامی، حسابی است که مطابق با احکام اسلامی فعالیت می‌کند. این حساب‌ها باید از اصول خاصی پیروی کنند تا اصول همبستگی اجتماعی اسلامی را رعایت نمایند.

 معامله فارکس از طریق یک حساب معاملاتی اسلامی مناسب می‌تواند حلال باشد، نه حرام.

 اسلام به طور خاص درباره معاملات فارکس صحبتی نکرده است، اگرچه احکامی برای تجارت و مبادله ارزش دارد که باید «دست به دست» انجام شود.

حساب بدون سواپ در فارکس به این معناست که اگر تصمیم بگیرید موقعیت معاملاتی خود را شبانه باز نگه دارید، بهره سواپ از شما دریافت یا به شما پرداخت نمی‌شود. تفاوت قیمت، کم و بیش، به روش دیگری، احتمالاً از طریق کمیسیون، از شما دریافت خواهد شد.

بسیاری از بروکرهای بین‌المللی فارکس، حساب‌های اسلامی ارائه می‌دهند که مخصوص معامله‌گران مسلمان طراحی شده و ادعای انطباق با قوانین شریعت را دارند. این حساب‌های اسلامی بدون سواپ باقی می‌مانند، اما بروکرهای فارکس هزینه‌ها را از طریق روش‌های قابل قبول در شریعت، مانند افزایش اسپرد یا کمیسیون‌های ثابت، جبران می‌کنند.

 بروکرهای فارکس معمولاً بدون بررسی‌های بیشتر، حساب‌های اسلامی را بنا به درخواست اعطا می‌کنند. معامله‌گران فارکس باید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرند و بروکر می‌تواند این درخواست را قبول یا رد کند. اگر بروکرهای فارکس به سوءاستفاده از چنین پیشنهاد بدون سواپی مشکوک شوند، حق لغو حساب اسلامی را برای خود محفوظ می‌دارند.

بروکرهای بدون سواپ به شما این امکان را می‌دهند که بدون پرداخت هزینه‌های اضافی سواپ، به معاملات خود ادامه دهید. این ویژگی به ویژه برای معامله‌گران مسلمان و کسانی که به دنبال حفظ ارزش سرمایه خود در طولانی‌مدت می‌باشند، مناسب است.

لیست تمام بروکرها

نام بروکرامتیازدفتر مرکزیسال تاسیسحداقل واریزی به دلارحداقل اسپرد یورودلارحداقل اسپرد طلانوع بروکرروش واریزیلوریجرگولهپلتفرمبونوسکش بکحساب اسلامیحساب پمکپی تریدحساب سنتیثبت نام
ایکس چیف

بروکر ایکس چیف

سنگاپور201410010STP/NDDریالی، کردیت کارت،رمز ارز1:1000MwaliMT4, MT5 ,Mobile Trader for android & iOS

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر وینگو مارکتس

بروکر وینگو مارکتس

قبرس20231000.10.6ECNرمزارزها، ویزا/مستر کارت و advcash.1:400Mwaliمتاتریدر 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بررسی و معرفی بروکر ارانته

بروکر ارانته

95قبرس اروپایی20185007ECN/STPریالی، صرافی فارسی چنج، ارزهای دیجیتال1:1000CySECT، خدمات مالی سیشل (FSA)متاتریدر4، متاتریدر5، cTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر ای پلنت

بروکر ای پلنت

صوفیه، بلغارستان202310063ECNریالی و کریپتو1:500MISAMT5, cTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر آمارکتس

95سنت وینسنت20071002.233NDD, ECNریالی، کریپتو، تاپ چنج1:3000FSC, FSA, سازمان خدمات بین‌المللی موهلی MT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر آلپاری

بروکر آلپاری

95جزیره موهلی1998500.2 پیپ33 پیپNDD, ECNکریپتو و تاپ چنج1:3000Mwali MT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر CapitalXtend

بروکر کپیتال اکستند

قزاقستان202012222ECN و STP ریالی و ارز دیجیتال1:5000گواهی قانونی قزاقستانمتاتریدر 4 و 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر اوتت‌ مارکتس

بروکر اوتت مارکتس

کشور مونته‌نگرو202325--ECNرمز ارز1:3000سازمان مالی کوموروسMT5, cTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر GTCFX

بروکر GTCFX

امارات متحده عربی201210STPحواله بانکی، واریز و برداشت ریالی، کردیت کارت، ویزا کارت ، ارزهای دیجیتال، مستر کارت، پرفکت مانی و ...1:2000SCA, FCA, ASIC, FSCM, VFSCMT4, MT5, cTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر اینگات

جزیره ماهه2006201.418NDDریالی، تتر، بیتکوینحداکثر 1:500FSA, ASIC, JSC, CMAمتاتریدر 4 و 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر وی ‌تی مارکتس

بروکر وی ‌تی مارکتس

استرالیا2015501.41.7ECNواریز رمزارز، نتلر، فساپای1:500ASICMT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر لایت فایننس

بروکر لایت فایننس

4.75جزیره مارشال2005102.26.2STP/NDD/ECNریالی, کریپتو, تاپ چنج1:1000Marshall Islands, CySEC MT4, MT5, cTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

اوپوفایننس

بروکر اپوفایننس

95جمهوری سیشل2021151.524ECNکریپتو، پرفکت‌مانی و صرافی تاپ‌چنج1:2000FSASVGMT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر دلتا اف ایکس

بروکر دلتا اف ایکس

لندن200910118STPریالی، تاپ‌چنج، تتر1:1000کمیسیون مالیمتاتریدر 4 و 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

hycm

بروکر HYCM

95انگلستان1977100از 1.2 پیپ شناور35بازار ساز (MM)ریالی، پرفکت مانی و کریپتو1:500FSA MT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر IFC Markets

95قبرس200610.436NDDپاسارگاد نوین (شارژ ریالی)، رمزارزها، تاپ‌چنج، وب‌مانی، پرفکت‌مانی1:400BVIمتاتریدر 4 و 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر آرون گروپس

لیماسول2020114 پیپNDD/ECNتتر، پرفکت‌مانی، تومانی، صرافی فارسی چنج1:1000تحت قوانین جزایر مارشالمتاتریدر 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر سی ام اس پرایم

بروکر سی ام اس پرایم

کشور امارات متحده عربی20041001018STPریالی، پرفکت مانی، رمزارز تتر1:500FSASVG، FSCMT4, MT5, MT

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر STP

95سنت لوسیا201910520NDDرمزارز، پرفکت مانی، ریالی1:200نداردمتاتریدر 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر دبلیو ام مارکتس

بروکر دبلیو ام مارکتس

قبرس2024501.528بازارساز (MM)ریالی, پرفکت مانی و کریپتو1:1000MwaliMT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر اوربکس

بروکر اوربکس

95کویت2010501.530NDDریالی، کریپتو، پرفکت‌مانی1:500FSC ,FSAMT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر NordFX

بروکر نورد اف ایکس

شهر پورت ویلا در کشور وانواتو20081012.9ECN ،STP و NDDریالی، TCPay، پرفکت مانی و تتر1:1000کمیسیون خدمات مالی وانواتومتاتریدر 4

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر پولو اف ایکس

بروکر پولو اف ایکس

Moca, Dominican Republic20231001012NDDواریز ریالی، واریز رمزارز1:500مجوز ثبت شرکت دومینیکن به شماره 132692802MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر امگافاینکس OmegaFinex

بروکر امگا فاینکس

همچاکو، جزیره خودمختار آنجوآن، اتحادیه کوموروس20051001222NDDارزهای دیجیتال1:2000سازمان مالی بین المللی Anjouan، اتحادیه کوموروسMT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر دبلیو ام مارکتس

بروکر ویندزور

4.75قبرس2024501.528بازارساز (MM)ریالی, پرفکت مانی و کریپتو1:1000MwaliMT4, MT5, Webtrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

fibo

بروکر فیبو گروپ

95آلماتی19981250NDDریالی، وب‌مانی و کریپتو1:1000FSCcTrader, MT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر سوپرفارکس

بروکر سوپرفارکس

5بلیز20131222ECN, STPپرفکت مانی، ارزهای دیجیتال، پرداخت ریالی1:3000IFSCمتاتریدر 4

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر نامبر وان

بروکر نامبر وان

وانواتو2017100.520MM/STP/ECNکریپتو1:1000MISAMT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر اکیو ایندکس

بروکر اکیو ایندکس

قبرس201710007STPریالی، تتر1:400FSC, CySECMT4, MT, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر اینستا فارکس

بروکر اینستا فارکس

روسیه20071--ECN/STPریالی، کردیت کارت، ارزهای دیجیتال، Alipay، VisaCard، مستر کارت، PayCo، UnionPay1:1000FSC, BVIMT4, MT5, MT

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر یو اس جی اف ایکس

استرالیا200550--ECN/STPپرفکت مانی و تتر1:500Sant Vincent, MwaliMT4, MT5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر ironfx

بروکر آیرون اف ایکس

قبرس20105000.05STP/ECNکریپتو، نماینده محلی (ریالی)1:1000FSCA ,ASIC, FCA, CySECMT4

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

تاپ اف ایکس

بروکر تاپ اف ایکس

لیماسول20105003NDD/STP/ECNارز دیجیتال1:500CySECمتاتریدر 4، cTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

Tradersway

بروکر تریدرز وی

شهر روسو در سواحل جنوب غربی جزیره دومینیکا2011100.622NDD ,STPصرافی‌ تاپ‌چنج، ارز دیجیتال، پرفکت‌مانی1:1000خیرMT4, MT5, cTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر GrandCapital

بروکر گرند کپیتال

سیشل200610316 ECN/STP/MMپرفکت مانی، ارز دیجیتال (تتر) و تاپ‌ چنج1:1000FinaComمتاتریدر 4 و 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر FXChoice

بروکر اف ایکس چویس

بلیز201010520ECN/NDDصرافی فارسی‌چنج، ارز دیجیتال، صرافی تاپ‌چنجحداکثر 1:1000FSCمتاتریدر 4 و 5

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر M4Markets

بروکر ام فور مارکتس

قبرس20191000.10.2STPاسکریل، نتلر، ویزا، مسترکارت1:5000FSA, CySEC, DFSA, FSCAcTrader

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر PaxForex

بروکر PaxForex

95سنت وینسنت و گرنادین2011100.43NDDتتر، پرفکت مانی1:500نداردAllpips

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بروکر icm trader

بروکر آی سی ام تریدر

سنت وینسنت و گرنادین‌ها2011501125STP/ECNکریپتو، صرافی تاپ چنج1:200FSAMT4

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ

بهترین بروکرهای فارکس با حساب اسلامی | بروکرهای بدون سواپ