با ثبت نام در سایت یوتوبروکرز از سیگنال رایگان ما استفاده کنید 

انتظارات بازار از نرخ بهره فدرال رزرو چگونه است؟

قیمت‌گذاری بازار حاکی از افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست ژوئن با احتمال 100 درصد و افزایش 0.25 درصدی دیگر در […]

بروکرهای پیشنهادی
بروکر لایت فایننس
بروکر لایت فایننس
بروکر آلپاری
بروکر آلپاری
amarkets
بروکر آمارکتس
بروکر CapitalXtend
بروکر CapitalXtend

انتظارات بازار از نرخ بهره فدرال رزرو چگونه است؟

قیمت‌گذاری بازار حاکی از افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در نشست ژوئن با احتمال 100 درصد و افزایش 0.25 درصدی دیگر در نشست ژوئیه با احتمال بالای 50 رصد است. این تغییر زمانی رخ داد که بازدهی اوراق قرضه دو ساله حساس به تغییرات نرخ بهره تقریباً با 0.15 درصد افزایش به 4.5 درصد رسید که بالاترین سطح از اوایل ماه مارس است. آخرین مرحله با افزایش خوش‌بینی نسبت به معامله سقف بدهی بالقوه و داده‌های اقتصادی انعطاف‌پذیر که می‌تواند راه را برای انقباض بیشتر پولی توسط فدرال رزرو هموار کند، تقویت شد. در هفته اول ماه مه، بازار تقریباً اطمینان داشت که امسال هیچ افزایش دیگری در نرخ بهره وجود نخواهد داشت و فدرال رزرو تا پایان سال تا سه بار نرخ بهره خود را کاهش خواهد داد. این دیدگاه، که مبتنی بر ریسک رکود ناشی از موجی از ورشکستگی بانک‌های منطقه‌ای و نشانه‌هایی از سوی برخی مقامات بود، با نگرانی‌ها در مورد تورم بالای مداوم در سطح جهانی و شرایط فشرده بازار کار که در اوایل سال جاری بود، پیشی گرفت.

بروکرهای پیشنهادی

در حالی که مقامات فدرال رزرو در سخنرانی‌های اخیر خود اعلام کرده‌اند که به دنبال متعادل کردن نیروهای تورم بالا و بخش اشتغال انعطاف‌پذیر با علائمی هستند که نشان می‌دهد افزایش نرخ بهره در مجموع 5 درصدی در 14 ماه گذشته شروع به ایجاد استرس مالی کرده است. یکی دیگر از شاخص‌های بازار اوراق قرضه که نشان می‌دهد احتمال کاهش نرخ بهره در کوتاه‌مدت در حال کاهش است، وارونگی عمیق‌تر منحنی بازده است. بازدهی اوراق قرضه دو ساله اکنون حدود 0.7 درصد بالاتر از اوراق قرضه ده ساله است و این شاخص از حدود 0.4 درصد در اوایل ماه جاری کاهش یافته است. با این حال، جدا از تأثیر افزایش نرخ بهره و تشدید معیارهای وام‌دهی بانکیريال عدم توافق در مورد سقف بدهی به رشد آسیب می‌رساند.