علت سقوط پوند انگلیس چیست؟

انتظارات بازار در افزایش نرخ بهره در بریتانیا افزایش یافته است، اما این انتظارات در ایالات متحده حتی بیشتر افزایش یافته است که منجر به […]

بروکرهای پیشنهادی
بروکر لایت فایننس
بروکر لایت فایننس
بروکر آلپاری
بروکر آلپاری
amarkets
بروکر آمارکتس
بروکر CapitalXtend
بروکر CapitalXtend

علت سقوط پوند انگلیس چیست؟

انتظارات بازار در افزایش نرخ بهره در بریتانیا افزایش یافته است، اما این انتظارات در ایالات متحده حتی بیشتر افزایش یافته است که منجر به فشار فروش در جفت‌ارز GBPUSD شده است. عدم اطمینان عمیق اخیر در مورد رشد و مدت زمانی که نرخ‌های بهره می‌توانند بالا بمانند، بر سردرگمی معامله‌گران افزوده است. در حال حاضر، جفت‌ارز GBPUSD بر اساس قدرت گسترده دلار ایالات متحده در حال سقوط بیشتر است و پایین‌تر از پایین‌ترین سطح اواسط آوریل و 38.2 درصد اصلاحی رشد از مارس است.

بروکرهای پیشنهادی

رویدادهای بزرگ بعدی که معامله‌گران این جفت‌ارز باید زیر نظر بگیرند، شامل داده‌های خرده‌فروشی بریتانیا و گزارش شاخص هزینه‌های مصرف شخصی هسته ایالات متحده در روز جمعه خواهد بود. پیش‌بینی‌هایی که بانک‌های مرکزی این دو کشور ارائه کرده‌اند، تعیین می‌کنند که در آینده چه چیزی برای جفت‌ارز GBPUSD پیش می‌آید. اگر تورم به اندازه کافی سریع کاهش پیدا نکند، ریسک عدم کاهش بیشتر نرخ بهره افزایش می‌یابد. از سوی دیگر، رشد می‌تواند کند شود و راه را برای فرود نرم و کاهش نرخ بهره از سال 2024 هموار کند.