جستجو
لوگو ایکس چیف

ایکس چیف

بروکر آمارکتس

آمارکتس

بررسی و معرفی بروکر ارانته

ارانته

HYCM

بروکر لایت فایننس

لایت فایننس

تازه ترین اخبار تپ سواپ + تاریخ لیست شدن

تازه ترین اخبار تپ سواپ + تاریخ لیست شدن

تپ سواپ که بعد از نات کوین، یک ایردراپ ارز دیجیتال پرسروصدا بود، اکنون چندی است که کمتر درباره آن شنیده می‌شود. با این حال، باخبر بودن از جدیدترین اتفاقات درباره تپ سواپ می‌تواند به شما کمک کند که نسبت به آن امیدوار باشید یا به‌کلی آن را کنار بگذارید. همراه ما باشید تا در این مقاله علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره ماهیت این ایردراپ، اطلاعات بیشتری درباره زمان لیست شدن و آینده آن، ارائه دهیم.

ایردراپ تپ سواپ

ایردراپ تپ سواپ اوایل سال ۲۰۲۴ راه‌اندازی شد. بعد از موفقیت ایردراپ نات کوین و شباهت تپ سواپ به آن، بسیاری معتقد بودند که تپ سواپ نیز یک جایگزین موفق دیگر برای آن خواهد بود. البته که بعد از به تعویق افتادن تاریخ‌های لیست شدن از خردادماه، بسیاری نسبت به آن ناامید شدند و آن را پروژه‌ای شکست خورده نامیدند.

اخیرا با توجه به اخبار تازه و ویژگی‌های جدیدی که این ربات تلگرامی به پلتفرم خود اضافه کرده است، مجددا امیدها به لیست شدن آن بازگشته و می‌توان حدس‌هایی درباره لیست شدن یا نشدن آن زد. با این‌ حال، هیچ چیز در دنیای ارزهای دیجیتال قابل پیش‌بینی دقیق نیست و می‌توان منتظر هر اتفاقی برای تپ سواپ بود.

در حال حاضر، عده‌ی زیادی فکر می‌کنند این ‌روزها، ایردراپ‌های مختلف در حال اوج بیشتر هستند. به همین دلیل آینده ارزهای دیجیتال، به ویژه توکن‌های مربوط به ایردراپ‌ها را درخشان‌تر می‌بینند.

ربات تپ سواپ در حال حاضر بیش از ۶۸ میلیون کاربر فعال دارد که روز به روز به این عدد اضافه می‌شود. همچنین روزانه بیش از ۸ میلیون نفر در حال بازی در تپ سواپ هستند.

تازه ترین اخبار تپ سواپ + تاریخ لیست شدن

بروکرهای پیشنهادی

معرفی ربات تلگرامی تپ سواپ

پس از ورود به ربات تپ سواپ، شما با ۵ گزینه در منوی پایینی صفحه مواجه خواهید شد که هر کدام از این منوها، ویژگی‌های متفاوتی از ربات را شامل می‌شود.

بخش کسب سکه یا earn

در منوی اول که با نام earn نمایش داده می‌شود، صفحه اصلی ربات را مشاهده می‌کنید که شامل سکه‌ای بزرگ برای ضربه زدن و کسب توکن است. در این صفحه مخزن خود، تعداد توکن‌های اخذ شده، منوی Boost و سطح خود را می‌توانید ببینید.

بخش وظایف یا tasks

در این بخش می‌توانید وظایفی که برای اخذ سکه اضافه برای شما تعریف شده است را مشاهده کنید. جوایز این بخش معمولا از ۱۰۰ هزار توکن شروع می‌شود و شامل عضو شدن در شبکه‌های مختلف، تماشای ویدیوها، ارتقای سطح و دعوت از دوستان است.

بخش شهر یا town

این بخش که به تازگی به ربات اضافه شده است، سه دارایی جدید با نام‌های جم (Gem)، بلاک (Block) و کوپن ویدیو را مشاهده خواهید کرد. بخش شهر یا town تپ سواپ، در واقع یک بازی برای اخذ امتیاز و توکن‌های بیشتر است. هرچه سطح خود را در این بخش بیشتر ارتقا دهید، شانس کسب جوایز بیشتری را خواهید داشت.

بخش سواپ یا swap

بخش سواپ یا تبدیل، یکی از جدیدترین ویژگی‌های ربات تپ سواپ است که می‌توانید توکن‌های خود را به رمزارزهای مختلفی تبدیل کنید. در حال حاضر بیش از ۴۰ ارز دیجیتال و میم کوین در این ربات قابل تبدیل است که تتر و نات کوین شامل آن می‌شود. البته بعد از تبدیل امکان برداشت آن را نخواهید داشت و اینکه آینده این بخش قرار است چه خدماتی را به کاربران ارائه دهد، هنوز مشخص نیست. با پیگیری تازه‌ ترین اخبار تپ سواپ به‌خصوص بخش تبدیل، می‌توانید از خدمات آینده این ویژگی باخبر شوید.

بخش حساب کاربری یا account

در این بخش، اطلاعات حساب کاربری، مثل تعداد دوستانی که به بازی دعوت کرده‌اید، تنظیمات و آمار کلی ربات را می‌توانید مشاهده کنید. همچنین لینک دعوت دوستان در این بخش قابل مشاهده بوده و می‌توانید با فرستادن آن برای دوستانتان، جوایز بیشتری کسب کنید.

تازه ترین اخبار تپ سواپ + تاریخ لیست شدن

ایردراپ تپ سواپ کی لیست می‌شود؟

پس از شایعه‌ای که درباره لیست شدن ایردراپ تپ سواپ در خرداد ماه مطرح شد، تیم Tapswap اکنون اعلام کرده است که راه‌اندازی آن در سه ماهه سوم سال 2024 اتفاق می‌افتد. اما در مجموع می‌توان تاریخ احتمالی سال جاری را برای لیست شدن تپ سواپ در نظر گرفت. در صورتیکه این ایردراپ برنامه‌ای برای لیست شدن داشته باشد، باید تا پایان ۲۰۲۴ منتظر لیست شدن آن بود و در غیر اینصورت، می‌توان احتمال داد تپ سواپ لیست نمی‌شود.

آیا تپ سواپ کلاهبرداری است؟

به‌طور کلی، زمانی که یک ایردراپ از شما بابت ارائه خدمات اولیه، مثل بازی‌هایی که شامل آن می‌شود، پولی دریافت نکند، نمی‌توان آن را یک پروژه کلاهبرداری دانست. در مقابل اگر ایردراپی وجود داشته باشد که برای ورود افراد و شروع فرایند از شما درخواست انتقال توکن داشته باشد، باید نسبت به آن مشکوک شد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت تا اینجای کار، تپ سواپ کلاهبرداری نبوده و نیست. با این‌حال، این مساله تضمینی برای لیست شدن توکن‌های تپ سواپ نخواهد بود.

تپ سواپ رقیب نات کوین می‌شود یا خیر؟

با وجود اینکه تپ سواپ شباهت زیادی به نات کوین داشته و تازه‌ترین اخبار تپ سواپ، خبر از لیست شدن آن تا انتهای سال جاری را می‌دهد، نمی‌توان آن را یک رقیب جدی برای نات کوین دانست. علت این موضوع این است که نات کوین پیشگام در این عرصه بود و اعتماد‌ها را پس از لیست شدن به خود جلب کرد. اما تپ سواپ با شایعاتی که قبلا درباره لیست شدن آن مطرح شد، به نوعی بخشی از اعتماد کاربران خود را از دست داد.

در مجموع می‌توان تپ سواپ را یک پروژه مشابه نات کوین، اما نه رقیب آن دانست. این یعنی اگر این ایردراپ لیست شود، باز هم قیمتی مشابه نات کوین نمی‌توان برای آن تخمین زد. شما می‌توانید پس از لیست شدن این توکن در صرافی‌های ارز دیجیتال، از جمله ایرانیکارت، به خرید و فروش آن بپردازید و جوایز خود را نقد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *