ارانته

با بروکر ویندوز در نمایشگاه 2023 فارکس دبی همراه باشید

بروکرهای پیشنهادی
بروکر لایت فایننس
بروکر لایت فایننس
بروکر آلپاری
بروکر آلپاری
amarkets
بروکر آمارکتس
بروکر CapitalXtend
بروکر CapitalXtend

با بروکر ویندوز در نمایشگاه 2023 فارکس دبی همراه باشید

 

بروکر ویندزور با افتخار به عنوان حامی الماس در نمایشگاه فارکس دبی 2023 شرکت خواهد کرد.

بروکر ویندزور، بعنوان یک پیشروی جهانی در صنعت مالی، آماده می‌شود تا به عنوان حامی الماس در رویداد مورد انتظار فارکس دبی در 26 و 27 سپتامبر روی صحنه برود.

نمایشگاه فارکس دبی رویدادی معتبری است که معامله‌گران، مبتکران و متخصصان صنعت را از سراسر جهان گرد هم می‌آورد تا آخرین روندها، استراتژی‌ها و پیشرفت‌های فناوری در بازارهای مالی را بررسی کنند.

جانی ابوآیتا، مدیر عامل شرکت ویندزور بروکرز بیان کرد: «ما از اینکه بخشی از نمایشگاه فارکس دبی به عنوان حامی الماس هستیم، هیجان‌زده هستیم. “حضور ما بر تعهد ما به تقویت ارتباطات معنی دار با سرمایه گذاران و شرکا تاکید می‌کند.” تیم بروکر ویندوز همچنین آخرین به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های این بروکر از جمله پلتفرم کپی تریدینگ ویندزور را که اخیراً راه‌اندازی شده و موج‌هایی را در بازارها ایجاد کرده است، به نمایش می‌گذارد. این ویژگی نوآورانه برای توانمندسازی معامله‌گران در تمام سطوح طراحی شده است. هدف این پلتفرم هموار کردن زمین بازی و گشودن راه‌های جدید برای موفقیت، به ویژه برای کسانی که تازه وارد دنیای معامله‌گری شده‌اند.

آقای ابوایتا افزود: “با ویژگی پیشگامانه کپی تریدینگ، هدف ما ارائه ابزاری در دسترس و موثر برای معامله‌گران است که به طور بالقوه می‌تواند نتایج معاملات آنها را افزایش دهد.”

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

vt markets

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/brokers/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427